Tècnica Heartmath per reforçar el sistema immunitari

La forma en la que respirem és un llenguatge directe del cos per entrar en estrès o mantenir-se en bons nivells de salut i les emocions també ho són.

La forma en la que respirem és un llenguatge directe del cos per entrar en estrès o mantenir-se en bons nivells de salut i les emocions també ho són. L’estrès està vinculat amb emocions de por i preocupació.

Podeu practicar aquesta tècnica 3 0 4 minuts almenys tres vegades al dia, quantes més vegades millor. Us podrà ajudar a disminuir aquestes sensacions:
1. Respira en un cicle aproximat de 5 segons inhalant, 5 segons exhalant continuadament.
2. Porta la teva atenció a la zona del cor connectant amb la respiració. Respira des de la zona del cor.
3. Connecta tan bé com puguis amb un sentiment de benestar, el més fàcil és deixar que et vingui una imatge de la naturalesa o d’alguna persona a qui aprecies.

L’Institut Heartmath fa tres dècades que investiga el cor i aquesta tècnica ha demostrat la seva eficàcia en nombrosos experiments científics. Si el cicle de respiració natural pel cos és de 10 segon de mitjana, penseu que la majoria de la població estem respirant en cicles de 4 a 6 segons.

Molts ànims a tots i totes!
Podeu contactar amb nosaltres a través del formulari de contacte de la web o al nostre compte d’Instagram @bayes.integral.

Maria Pellicer

Psicòloga clínica

ComparteixShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on Twitter